Tańce wychowańce, wyhasanki i bajki pedagogiczne

czyli wychowanie przez zabawę

zarówno gdy chcesz zaprowadzić CISZĘ I HARMONIĘ w grupie lub klasie,…

jak i gdy chcesz „rozładować” u dzieci NADMIAR ENERGII i napięć emocjonalnych.

WŁĄCZAJ Tańce Wychowańce, Wyhasanki i Animowane Bajki Pedagogiczne z fifiDance zawsze:
• do wyhasania nadpobudliwców,
• do świętowania światowych dni,
• do porannej gimnastyki,
• do wirtualnych przygód podczas pochmurnej pogody,
• do zapanowania nad humorkami dzieci,
• do zapobiegania sytuacjom konfliktowym,
• do ustawienia grupy na co dzień,
• do motywacji grupy do działania z entuzjazmem,
• do likwidacji syndromu poniedziałku,
• do ćwiczenia koncentracji, pamięci i uwagi,
• do ćwiczenia koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej,
• do ćwiczenia prostych i efektownych układów na występy

…i pozwól, żeby BEZWYSIŁKOWO dzieci (od 4 do 9 lat) w Twojej grupie lub klasie nauczyły się nowych nawyków, czyli:
mówić „dzień dobry” bez przypominania,
mówić „dziękuję” z entuzjazmem,
• błyskawicznie sprzątać salę,
myć ręce z przyjemnością nie tylko przed jedzeniem,
sięgać częściej po warzywa zamiast po słodycze,
rozładowywać złość w tańcu zamiast na innych…
… i wielu innych wartościowych nawyków wychowawczych.

Co o zabawach z fifiDance MÓWIĄ NAUCZYCIELE?

Nauczyciele przedszkoli publicznych, prywatnych i specjalnych oraz edukacji wczesnoszkolnej.

Rodzice mi przekazywali, że dzieci potrafiły na ulicy same z siebie powiedzieć „Dzień dobry” do znajomych osób z gestem rąk do góry jak w „Tańcu Dzieńdobrynek” i od razu z uśmiechem na twarzy. Dzieci widząc się na mieście z koleżankami i kolegami z grupy też witają się tym gestem, także weszło im to w krew.
Wystarczyło, że powiedziałam „żabki do mycia” i dzieci wiedziały już doskonale żeby iść myć ręce. Nawet sami mówili „umyjemy rączki, bo będziemy robić prace plastyczne” tak jak ich nauczyła żabka z bajki „Zdolne łapki”.
Po bajce „Siła na wszystko”, dzieci, które nie jadały warzyw, były zachęcane przez inne dzieci „no spróbuj, no zobacz” i te dzieci próbowały. I sobie nawzajem tłumaczyły, że to daje siłę do wszystkiego.
Są dzieci, które mają większą potrzebę ruchu. Przychodzą: „A włączy nam Pani fitkwiatuszki i marchewkę?”. Mówię „Już mieliśmy dzisiaj pięć razy”, ale oni i tak chcą. Grupka sama sobie robi miejsce w sali, tańczy i nie przeszkadza im, że inni się bawią inaczej.

Po powrocie w maju z przerwy koronawirusowej to 3-4 piosenki codziennie rano włączałyśmy, żeby zrobić gimnastykę poranną. Jak włączyłam tańce to nie musiałam ich ustawiać. Dzieci same wiedziały jak się ustawić i bardzo chętnie śpiewały i tańczyły.
Raz tańczyliśmy nowe tańce popołudniu z dziećmi na dużej hali a rodzice, jak przychodzili to stali, z otwartymi ustami, wpatrzeni w nas z uśmiechem na twarzy a dzieci machały, że jeszcze nie idą.

ANNA, nauczyciel 5 i 6 latków

ANNA, nauczyciel 5 i 6 latków

Publiczne Przedszkole Mali Odkrywcy w Kraszewicach

„Biedroneczki piecząteczki”, taniec brzuszka to jest po prostu hit. Dzieci chcą piosenkę: „Taniec brzuszka, taniec brzuszka”. W grupie mamy chłopca z autyzmem, u którego piosenka „Biedroneczki piecząteczki” zapadła tak w pamięci, że rodzice powiedzieli, że cały czas ją śpiewa i ucieszyli się, że usłyszeli piosenkę, której nauczył się w przedszkolu.
Po bajce „Wróżka Kwiatuszka” dzieci nauczyły się sygnalizować potrzebę ruchu wyśpiewując „Na pięknej łące kwiatki ćwiczące”. Mogliśmy wtedy zrobić przerwę podczas zajęć na taniec. Po pewnym czasie przeszliśmy na system, że codziennie przed zajęciami tańczą, a dopiero później odbywają się zajęcia.

Po wprowadzeniu bajki i „Tańca dzieńdobrynek” dzieci zaczęły korzystać ze słów „Dzień dobry” i „Do widzenia”, stały się milsze w stosunku do siebie. Kiedy występowały między nimi kłótnie o zabawkę, to same przypominały sobie morał z bajki o dzięciole i kłótnie się kończyły. W domu przypominają rodzicom o zdrowym trybie życia z bajki o marchewce i o fitkwiatuszkach.
Kiedy wprowadzałam nowe tańce to najpierw tańczyłam z dziećmi, a teraz dzieci same tańczą, szybko nauczyły się układów oraz słów piosenek. Dzieci za każdym razem nie mogą się doczekać, kiedy będziemy tańczyć i śpiewać Wasze piosenki.

MARTA, nauczyciel od 4 do 6 latków

MARTYNA, nauczyciel od 4 do 6 latków

Niepubliczne Przedszkole YOGI W BIELSKU-BIAŁEJ

Te zabawy super sprawdziły się w mojej grupie. Dzieci uwielbiają szczególnie ,,Czary, mary”, „Pociąg”, „Rosną drzewa”.
Codzienną zabawą jest „Wesołe miasteczko”. To jest hit, dzieci to pokochały. „Wesołe miasteczko” sprawdziło się we wszystkich grupach wiekowych i przedszkolaki z każdej grupy są zachwycone. Ta zabawa sprawiała wszystkim tyle radości , że dla mnie samej przyjemnością było przeprowadzanie takich zajęć. Podczas niej dzieci czuły, jakby naprawdę były w wesołym miasteczku, i była to zabawa w czystej postaci.
Tańce działają nawet na trudniejsze dzieci. Zdarzyło się, że jedno dziecko powiedziało ,,Nie ja dzisiaj nie tańczę” , kilkoro innych mówiło „My też nie ”. Gdy dalej ćwiczyliśmy z pozostałymi dziećmi to dzieci, które wcześniej odmawiały, po chwili dołączały do zajęć.

MONIKA, nauczyciel 5 latków i innych grup wiekowych

MONIKA, nauczyciel 5 latków i innych grup wiekowych

Przedszkole specjalne nr 6 w Legnicy

W klasie drugiej i trzeciej, w ramach zajęć śródlekcyjnych, włączałam bajki i tańce na tablicy interaktywnej. Byłam nawet zdziwiona, że dzieci chcą i z radością, śpiewają i tańczą.
Dzieci odprężały się, była to forma zabawy, i później lepiej potrafiły skupić się na nauce. Z chęcią oglądały filmiki, z chęcią pracowały i tańczyły. Dzieci czekały: „Kiedy już w końcu będą te piosenki”.
Zauważyłam, że po „Tańcu Dzieńdobrynek” dzieci chętniej i częściej mówiły „Dzień dobry”, jak przychodziły do szkoły. Faktycznie przyniosło to rezultaty.

DOROTA, nauczyciel klasy 3

DOROTA, nauczyciel klasy 3

Szkoła podstawowa w Chłapowie

3 kroki do BEZWYSIŁKOWEGO tworzenia nowego nawyku w grupie dzieci OD 4 DO 9 LAT TYLKO ZABAWAMI…

…na przykładzie nauczenia dzieci nawyku mówienia „dzień dobry” bez przypominania.

1

Zarejestruj się bezpłatnie…

…naciskając przycisk „WYPRÓBUJ TERAZ” (jest poniżej) i uzyskaj ZA DARMO dostęp do wszystkich Tańców Wychowańców, Wyhasanek i Animowanych Bajek Pedagogicznych na 7 dni bez podawania danych karty kredytowej.

2

Wybierz z listy

nawyk, który chcesz wprowadzić w grupie (np. mówienie przez dziecko „dzień dobry” bez przypominania) i działaj zgodnie z krótką instrukcją (tutaj jest lista nowych nawyków wychowawczych tworzonych zabawami fifiDance), czyli…

3

Włączaj bajkę i taniec…

podane w instrukcji jak najczęściej, najlepiej kilka razy w ciągu dnia (dzieci same będą Cię o to prosiły). Już po tygodniu codziennych zabaw z bajkami i tańcami (zazwyczaj szybciej) ciesz się pierwszymi efektami. Dzieci z Twojej grupy zaczynają przejawiać nowe zachowania, czyli mówić „Dzień dobry” bez przypominania.

Wychowuj dzieci od 4 do 9 lat tańcami i bajkami

Za darmo przez 7 dni.
Rejestracja zajmie 3 minuty.

Ile to kosztuje?

Przed wybraniem pakietu fifiElastycznego za 19 zł miesięcznie lub pakietu fifiEkonomicznego za 10 zł miesięcznie (przy płatności za rok z góry), najpierw wypróbuj fifiDance ZA DARMO przez 7 dni bez podawania danych karty kredytowej i otrzymaj:

  • Nieograniczony dostęp do wszystkich Tańców Wychowańców, Wyhasanek i Animowanych Bajek Pedagogicznych na 7 DNI.
  • Animowane teledyski z dziecięcymi hitami z 7 lat naszej pracy z dziećmi.
  • Prostą instrukcję tworzenia nowych nawyków wychowawczych u dzieci SAMYMI ZABAWAMI.
  • Wszystkie zabawy pogrupowane w krainy: fifiPrzygód, fifiZwierzątek, fifiTancerzy, fifiRadości, fifiSavoirVivre, fifiBajek i inne.
  • Tylko pozytywne i rozwijające dziecko treści piosenek.
  • Łatwą w obsłudze stronę.
  • Możliwość tworzenie własnej listy ulubionych zabaw (Kraina Twoich fifiUlubionych).
  • Dostęp na komputerze, telefonie lub tablecie (jedno urządzenie jednocześnie).
  • Dostęp próbny jest jednorazowy. Po 7 dniach wybierz pakiet fifiElastyczny lub fifiEkonomiczny.

Wychowuj dzieci od 4 do 9 lat tańcami i bajkami

Zarówno gdy chcesz zaprowadzić CISZĘ I HARMONIĘ,
jak i gdy chcesz „rozładować” u dzieci NADMIAR ENERGII.